تدریس فعال چند رسانه ای در درس فیزیک |
نسا احمدزاده |
1 |
A |
نیروی کوریولیس عامل چه پدیده هایی است؟ |
رویا فروتنی |
2 |
A |
روش های نوین تدریس در آموزش فیزیک و کاربرد آن ها در پرورش خلاقیت فراگیران |
محمدجواد دنیابین |
3 |
A |
بررسی امواج wifi بر گیاه لوبیا در فواصل مختلف |
علی احسانی |
4 |
A |
بررسی تأثیر ارزشیابی کتبی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
رویا علیپور شهربابکی |
5 |
A |
تازه های علم فیزیک )فیزیک فراماده( |
صدیقه روستا |
6 |
A |
بررسی میزان علاقه مندی و دلایل افت دانش آموزان پیش دانشگاهی شهرستان میناب و ارائه راهکار |
عادله کریمی حاجی خادمی |
7 |
A |
بررسي کارایی واثر بخشی برنامه درسی فیزیك سال دهم رشته ریاضي از منظر ... |
علی بصائر |
8 |
A |
مطالبی نو از انرژی های نو |
سمانه دیهیم |
9 |
A |
بررسی میزان درگیري فعال دانش آموزان پایه یازدهم رشته ریاضی با محتواي كتاب جدید التالیف فیزیک )2( |
سودابه پوراحسان |
11 |
A |
تدریس خلاقانه و نوین فیزیک |
حبیب سقاچی فیروزآبادی |
11 |
A |
آموزش مفاهیم الکتریسیته ساکن، بوسیله پویانمایی |
ناصر سلیمانی |
12 |
A |
ضرورت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در ساختمان ها |
بهنام رحیم پور |
13 |
A |
راهکارهای مبتنی بر افزایش خلاقیت در آموزش فیزیک سال دهم |
,. فرشته پاکروان |
14 |
A |
بیان تجربیات ساده از تلفیق درس وآزمایش |
ناهید سراب قوچان |
15 |
A |
معرفی شبیه ساز اندرویدی " Physics at School " و استفاده از آن در یادگیری مفاهیم فیزیک |
طاهره لامع |
16 |
A |
ساخت میدان دید سنج نجومی با کاغذ آ4 |
مهدی نظام آبادی |
17 |
A |
بررسی ساختاری آموزش فیزیک به روش POE |
عالیه صداقت |
18 |
A |
دست ساخت های جذاب و ساده ویژه مقاومت الکتریکی |
محسن یداله نبی |
19 |
A |
انرژی خورشیدی و راههای استفاده از آن با تاکید بر سیستم فوتوولتائیک و بکار گیری این سیستم در استان لرستان |
فاطمه سلامی |
21 |
A |
شبیه سازی و نحوه کالیبره کردن مدار مربوط به دروغ سنج |
امین رحمانیان |
21 |
A |
آیا بکارگیری همزمان و ترکیب دو روش تدریس در کلاس درس می تواند بر میزان یادگیری عمیق مفاهیم اثر گذارد ؟ |
طاهره لامع |
22 |
A |
آزمایش با حسگرهاي مقاومتي LDR و NTC |
محمد سیاري زاده |
23 |
A |
تحلیل تمرینها و فعالیتهای کتاب فیزیک دهم بر مبنای طبقه بندی بلوم |
مژگان دورنما |
24 |
A |
بررسی اثر بخشی برنامه آموزشی فعال فناورانه بر باورهای خود کارآمدی دانش آموزان در درس فیزیک2 |
سیده عطیه کابلی |
25 |
A |
بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره متوسطه در مبحث نیروهای مرکز گرا و شبه نیروهای گریز از مرکز |
محمد علیپورزاده |
26 |
A |
بررسی اثربخشی روش POE )پیش بینی- مشاهده- توضیح( در تدریس و آموزش پدیده ی فوتوالکتریک |
طاهره رضایی ثانی |
27 |
A |
کاشفان قانون لنز در کلاس من |
زهرا صانعی |
28 |
A |
بررسی درک دانش آموزان پسر دوره ی پیش دانشگاهی از مفاهیم سینماتیک به کمک چهارچوب نظری APOS |
مصطفی اسدی |
29 |
A |
تحلیل محتوا و مقایسه¬ی کیفی و کمی کتاب فیزیک2 نونگاشت با کتاب فیزیک3 و آزمایشگاه در نظام آموزشی پیشین |
فاطمه تفکری |
31 |
B |
شیوه ی آموزش فیزیک در دوره ی ابتدایی |
شراره حداد |
31 |
B |
آموزش ماهیت علم و مولفه¬های آن با استفاده از روش تدریس مدلسازی |
حامد ترحمی |
32 |
B |
آزمایشگاه مجازی با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی برای آموزش درس فیزیک |
فاطمه امیدفر |
33 |
B |
تحلیل و ارزیابی نسخه اولیه کتاب درسی فیزیک دوازدهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی |
مهران سور |
34 |
B |
روش¬های بهبود سطح فراگیری دانش¬آموزان در درس فیزیک |
انسیه خلیلی درمنی |
35 |
B |
مطالعۀ تبدیل پرتو تخت به پرتو گوسی با خواص اپتیکی غیر خطی و ضرایب شکست متفاوت در nm0411=λ |
نرجس شکیبافرد |
36 |
B |
نقش یادگیری همراه در آموزش فیزیک |
محسن یداله نبی |
37 |
B |
نقش، مزایا و معایب آزمایشگاه مجازی در آموزش فیزیک: قانون دوم نیوتن به عنوان یک مثال کاربردی |
اعظم امینیان |
38 |
B |
نیاز سنجی دانش موضوعی و تربیتی معلمان فیزیک بر اساس مطالعه کیفی محتوای درسی دانشگاه فرهنگیان |
محمد ساکی |
39 |
B |
قانون لنز، قانون یا الگو؟ |
بابک حیدری |
41 |
B |
شناسایی فاکتورهای کلیدی و رتبه بندی روش های تدریس مشارکتی در درس فیزیک با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی |
فاطمه شجاعی |
41 |
B |
بررسی نحوه ی حل مسئله ی فیزیک دانش آموزان با استفاده از استراتژی تفکر با صدای بلند |
مرتضی امینی |
42 |
B |
چگونگی افزایش بهره وری آموزش درس آزمایشگاه علوم تجربی با به کاربردن شیوه ی همیار معلم |
ناهید شادفر |
43 |
B |
تحلیل محتوای کتاب فیزیک دهم رشته تجربی با توجه به مولفه¬های تقویت یادگیری خودراهبر |
عارف عابشی پور |
44 |
B |
بررسی و تطبیق محتوای کتب فیزیک ایران و قرقیزستان |
محسن خرمدل |
45 |
B |
تحلیل محتوای کتاب فیزیک دهم رشته ریاضی به روش ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم |
عارف عابشی پور |
46 |
B |
تجربۀ تدریس معکوس در پایۀ دهم تجربی |
مرضیه عصمتی |
47 |
B |
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم تجربی بر اساس الگوی مریل |
صدیقه کرفتی |
48 |
B |
تأثیر کار عملی در یادگیری و دستیابی به آموزش مؤثر در علم فیزیک |
نیره آلیس |
49 |
B |
بررسی بد فهمی های رایج دانشجویان فیزیک دانشگاه فرهنگیان از مفهوم گشتاور و ارائه راهکار مناسب جهت رفع این کج فهمی ها |
محمد علیپورزاده |
51 |
B |
نگاهی دوباره به اهمیت و نقش گروههای آموزشی و بیان تجارب گروه درسی فیزیک شهرستان اسلامشهر |
فاطمه قاسمی |
51 |
B |
عوامل موثر ضعف در قسمت حل مسائل فیزیک دانش آموزان دبیرستان شهید اندرزگو2)دوره دوم( |
رسول تازش |
52 |
B |
چگونه موارد انتزاعی و غیر ملموس فیزیک را آموزش بدهیم؟ |
یونا نوول |
53 |
B |
اهمیت آزمایشگاه مجازی در آموزش محتوای فیزیک با تاکید بر سایت جامع وتعاملی شبیه سازی «PhET» جهت بهبود استقلال یادگیری و درک مفهومی |
امید پارسا |
54 |
B |
تحلیل و بررسی سوالات فیزیک آزمون های آزمایشی دوره نهم متوسطه اول از نظر نوع ارزشیابی، سطح دشواری سوالات و رویکرد دانش آموزان در پاسخگویی به آنها |
یاشار بهمند |
55 |
B |
چالش های عملی و هیجان انگیز از مفاهیم الکتریسیته و مغناطیس |
حسن اتحادمهرآباد |
56 |
B |
بررسی تاثیر انجام آزمایش های کتاب فیزیک بر افزایش یادگیری و یادسپاری |
فاطمه زارع بیدکی |
57 |
B |